Atunci cand se cauta un spatiu pentru a inchiria un birou, este important sa se ia in considerare cativa factori inainte de a alege o locatie si de a semna un contract de inchiriere.
Atunci cand se cauta un nou spatiu de birouri de inchiriat, trebuie sa se ia in considerare acesti factori.
1. Locatia biroului de inchiriat
Trebuie sa fie aleasa cu cea mai mare atentie locatia spatiului de birouri de inchiriat inainte de a lua o decizie. Deoarece se va merge la birou de mai multe ori pe saptamana, este important ca acesta sa nu fie prea departe de casa sau de alte destinatii obisnuite. In cazul in care clientii vor vizita biroul, acesta ar trebui sa fie intr-o locatie convenabila, aproape de drumurile principale.
2. Taxe sau tarife normale.
Cele mai citite articole
Inainte de a semna contractul de inchiriere pentru un nou birou, trebuie sa se stie ce costuri sunt acoperite. Adica daca exista costuri ascunse si cand ar trebui sa fie platite.
3. Durata contractului de inchiriere pentru biroul care urmeaza sa fie inchiriat.
Durata contractului de inchiriere a oricarui spatiu de birouri trebui sa fie adaptata atat la nevoile persoanelor care au nevoie de un spatiu de inchiriat, cat si la cele ale afacerii.
4. Spatiu de lucru privat sau public
Importanta acordata acestui criteriu variaza de la o persoana la alta. Multi oameni se simt bine intr-un mediu de birou deschis, in timp ce altii au nevoie de un spatiu privat. Birourile deschise devin din ce in ce mai populare ca optiune rentabila pentru profesionistii care isi infiinteaza propria afacere. Cu toate acestea, un birou inchis este cea mai buna alegere in cazul in care trebuie ca cineva sa se concentreze sau sa dea apeluri telefonice frecvente.
5. Izolarea peretilor
Unele intreprinderi si multi profesionisti, inclusiv notari, medici si avocati, au o nevoie stricta de confidentialitate. Nu ar trebui sa existe niciun risc ca strainii sau colegii sa le auda in timp ce sunt depozitate. Este o idee buna sa se discute cu proprietarii cladirii despre nivelul de zgomot inainte de a semna contractul de inchiriere a spatiului de birouri. Daca peretii sunt bine izolati, intimitatea va fi asigurata si nu va trebui sa se asculte discutiile de pe coridor.