Atunci când alegi  echipamente comerciale, chiar și dacă ar fi vorba doar de niște vitrine frigorifice orizontale pentru magazinele alimentare, nu te grăbi să le comanzi la întâmplare. 

Inițial, ar trebui să decizi asupra sortimentului, caracteristicilor produselor pe care le vei stoca înainte și suprafața zonei de comercializare.

Mai multe acțiuni pe care le vei face te vor ajuta la o alegere înțeleaptă:

  • desenează o diagramă a amenajării vitrinelor, dulapurilor, rafturilor, lăzilor frigorifice și a altor echipamente, ținând cont de distanța de liberă trecere a clienților; cel mai bine ar fi să încredințezi această sarcină unui specialist;
  • în primul rând, achiziționează din lista de dotări echipamente frigorifice (lăzi congelatoare, vitrine frigorifice, dulapuri de răcire, camere de congelare etc.), deoarece aceste articole sunt cele mai voluminoase și mai scumpe;
  • vitrinele frigorifice trebuie selectate în mod specific, pe categorii de produse; există chiar și modele foarte înguste, dar adânci; concentrează-te pe dimensiunile mărfurilor și stocului; menținerea unui regim optim de temperatură este, de asemenea, importantă;
  • al doilea tip de echipamente, prioritar de comandat pentru magazinele alimentare  este mobilierul neutru: această categorie include tejghelele, blaturile de lucru, rafturile, dulapurile de expunere, ghișeele de casă și alte echipamente multifuncționale; cele mai căutate sunt modelele metalice, acestea fiind cele mai durabile și mai atractive;
  • rafturile comerciale sunt o componentă importantă a echipamentului unității; sunt concepute pentru depozitarea și afișarea unor produse extrem de variate: pâine, dulciuri și multe alte produse alimentare; pentru a economisi bani, este indicat să alegi rafturi lungi, deoarece sunt per total chiar și de câteva ori mai ieftine; rafturile standard pot avea 60-65 cm lungime, 69-100 cm sau chiar 120-125 cm lungime. 

Pe lângă latura funcțională a  dotărilor pentru magazinele alimentare, trebuie luată în considerare și estetica acestora. 

Intrarea în magazinul alimentar trebuie proiectată în așa fel încât echipamentul să evoce imediat clienți cu asocieri cu anumite produse și să provoace dorința inconștientă de a le achiziționa. În mod ideal, toate echipamentele ar trebui să fie în același stil. De asemenea, este important să alegi și o schemă corectă de culori.

Cea mai simplă și adesea optimă soluție este achiziționarea de echipamente neutre din punct de vedere al culorii. Culorile prea luminoase și provocatoare pot distrage atenția de la mărfurile puse la vânzare. Dacă ai nevoie să utilizezi echipamente variate, aruncă o privire și la panouri economice ce se găsesc într-o mare varietate de culori și nuanțe, precum și echipamente care sunt ușor de vopsit: rafturi de vânzare cu amănuntul, rafturi din plasă de sârmă și rafturi de sisteme prefabricate.

Gama de echipamente frigorifice este destul de mare, dar gama de culori este din nefericire destul de limitată. Cel mai rezonabil lucru ar fi să achiziționezi echipamente ușoare clasice care să nu atragă atenția excesivă. O soluție bună de design poate fi completarea unui astfel de echipament cu elemente colorate sau benzi cu leduri suplimentare.

Garniturile de dotări pentru magazine trebuie să includă produsele cele mai utile și să maximizeze eficiența. Îndeplinirea acestor funcții este punctul cheie în selecția sa. Poți așa să economisești bugetul chiar dacă începi o afacere profitabilă.

Toate echipamentele de refrigerare și rafturile comerciale trebuie instalate de o echipă de specialiști în materie. Ea va explica angajaților și cum să îngrijească în mod corespunzător respectivele echipamente comerciale. 

TC Romania Crown Cool îți oferă cele mai bune dotări pentru un magazin cu care să te poți mândri. Intră pe tcromania.com să le vezi chiar acum!

Adauga un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa de email nu va fi publicata.

Recomandate